wtorek, 11 listopada 2014

                                                                   Hejo!
Jestem Basia i zawsze chciałam prowadzić bloga. Niestety nigdy niczym się nie interesowałam, aż tak bardzo by móc o tym pisać. Dlatego właśnie mój blog będzie o WSZYSTKIM! Mówiąc WSZYSTKIM mam na myśli naprawdę WSZYSTKIM, czyli gotowanie, modę, DIY,urodę, muzykę czy film. Jestem osobą dosyć pesymistyczną, więc nie sądzę, że zdołam zrobić wszystko to, co bym chciała, ale postaram się dodawać jak najwięcej postów. Jak już wcześniej wspomniałam mam na imię Basia i niczym się nie interesuję. Jestem (baaardzo)  leniwa i nie znoszę sportów, ale uwielbiam słuchać muzyki najczęściej wybieram indie lub alternatywnego rocka, ale nie ograniczam się do żadnych gatunków. Od pół roku jestem wegetarianką, dlatego przepisy na moim blogu również będą wegetariańskie. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie je w komentarzach, z pewnością na nie odpowiem!
To ja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz