czwartek, 26 lutego 2015

WINTER HOLIDAYS 2015

Właśnie wróciłam z ferii w górach. Jeśli obserwujecie mnie na instagramie mogliście się domyślić, gdzie spędziłam ostatni tydzień. Razem z rodziną już od kilku lat co roku jeździmy do Czech na narty. Uwielbiam ten sport, ale w przyszłym roku chcę spróbować jazdy na snowboardzie. Przepraszam, że nie znajdziecie w tym poście żadnych moich zdjęć, ale nie miałam czasu na żadną sesję, bo bardzo szybko robiło się ciemno. Obiecuję, że już niedługo możecie się spodziewać wiosennych stylizacji w moim wykonaniu :)





Możecie mnie znaleźć na:
_________________________________________________________________________________
I just came back from my winter holidays at mountains, If you're following me on instagram, you should know what I'm talking about. Me and my family are spending winter holidays in Czech Republic since few years. I love skiing, but at next year I decided to try out snowboarding. I'm sorry, that at this post there's no  pictures of me, but there wasn't enough time to take a shoot. I promise, that next time I will publish OOTD post. 





You can find me:

1 komentarz:

  1. Przepięknie. Chciałabym to widzieć na własne oczy. Szkoda, że nie miałaś czasu zrobić sobie zdjęć. Jednak teraz takie zdjęcia bez nikogo, samych widoków są bardzo klimatyczne. :)
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń