sobota, 6 czerwca 2015

Perfect brownie


Baardzo lubię piec ciasta, babeczki, tarty czy różnego rodzaju desery. Nie jestem może ekspertem w tej dziedzinie, ale sprawia mi to zdecydowaną przyjemność. Brownie jest znanym, prostym i super smacznym ciastem, które myślę, że jest po prostu nie możliwe do zepsucia. Kiedyś podchodziłam już do robienia czekoladowego smakołyku, ale po przeczytaniu listy składników od razu mi się odechciało. Trzy tabliczki czekolady i sześć jajek?! I to wszystko w jednym cieście?! Podarowałam sobie pieczenie brownie, aż do teraz. Niedawno naszła mnie ochota na upieczenie czegoś na szybko i padło właśnie na nasze brownie. Znaleziony w sieci przepis trochę zmodyfikowałam i bardzo przypadł mi on do gustu.
Składniki:
  • 100g gorzkiej czekolady, najlepiej więcej niż 60% zawartości kakao
  •  75g masła
  •  3/4 szklanki cukru
  •  1 łyżeczka cukru waniliowego
  •  2 duże jajka
  •  1/3 szklanki mąki pszennej
  •  1 czubata łyżka ciemnego kakao
  • lody waniliowe
W kąpieli wodnej rozpuszczam wcześniej pokrojoną czekoladę i masło. Następnie dodaję cukier i cukier waniliowy. Odstawiam na chwilę, do wystygnięcia. Dodaję jajka i mieszam do połączenia składników. W większej misce łączę pozostałe składniki, czyli mąkę i kakao i dodaję masę czekoladową. Ciasto przekładam do formy wyłożonej papierem do pieczenia. Piekę przez 20 min w temperaturze 210°C. Po wyjęciu czekam chwilę, żeby ciasto wystygło. Następnie podaję z lodami waniliowymi :)
________________________________________________________________________________

I reeealy like baking cupcakes, cakes or any other deserts. Maybe I'm not a expert in baking, but I love doing sweets for my family and friends. Brownie is very famous, simple and super tasty cake, whit I think no one can. I wanted to bake brownie once, but when I saw the ingreadiens list with three chocolate bars and six eggs I just made something else. So now I wanted to try it again, but I found better recipe. I changed it a little bit and I just love it!
Ingreadiens:
  • 100g dark chocolate
  • 75g  butter
  • 3/4 sugar
  • 1 teaspoon vanilla sugar
  • 2 large eggs
  • 1/3 flour
  • 1 tablespoon dark cocoa powder
  • vanilla ice cream
Melt earlier chopped chocolate and  butter. Add sugar and vanilla sugar. Leave it for a minute to cool. Add eggs and mix everything until it's smooth. In separate bowl mix rest of the ingreadiens and add chocolate dough. Pour it into baking form with baking paper. Bake your cake for 20 minutes in 210°C.
After taking it from oven wait a while to cool your cake. For me it's the best with some vanilla ice cream :)








9 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie! Mógłby mi ktoś upiec, haha :D

    Pozdrawiam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie piekłam brownie, ale kiedyś próbowałam i było przepyszne. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się zmotywować i przygotować takie cudeńko ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie gotowac, nie piec. Bardzo apetycznie to wygląda z lodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie :) http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam dzięki narobiłaś mi smaku :D chyba też sobie zrobię takie pyszne jedzonko ;3
    http://paczajom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi smaku! Ja też właśnie chcę zabrać się za brownie i z chęcią zajrzę tutaj po przepis :D

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie! <3
    http://smilemailmila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń