wtorek, 30 grudnia 2014

Package for New Year's Eve

W tym roku na Sylwestra wyjeżdżam w góry, na narty. Korzystając z tej okazji chciałabym wam pokazać co ze sobą zabieram. Niestety jestem w stanie zrobić zdjęcia tylko nie wielkiej części moich bagaży, ponieważ chyba nikt nie chciałby zobaczyć mojej bielizny. W tym poście pod lupę weźmiemy moją kosmetyczkę i torebkę podróżną. Mam nadzieję, że się wam spodoba!



1. Chusteczki oczyszczające Synergen - świetnie oczyszczają twarz z makijażu, a także dają uczucie odświeżenia. Cena ok. 3 zł

2.Krem Cicaplast La Roshe Posay - ma konsystencję kremu Nivea, ale wchłania się o wiele szybciej i daje lepszy efekt nawilżenia. Jest idealny na zimę, ponieważ regeneruje skórę i zapobiega jej wysuszaniu już po jednym użyciu. Cena ok. 43 zł

3.Tangle Teezer - moja ulubiona szczotka, o której już z pewnością wiele słyszałyście. Ja mam starszy model, lecz nadal sprawuje mi się cudownie. Cena ok. 30 zł

4.Antybakteryjna emulsja oczyszczająca Bielenda Pharm - niestety na temat kosmetyków z serii Trądzik nie mogę się zbyt wiele wypowiedzieć, ponieważ dostałam je wszystkie zaledwie tydzień temu. Żel jak i kremy charakteryzują się pięknym zapachem, który czuć już po otworzeniu nakrętki. Produkt jest delikatny i odświeża, ale nie zauważyłam po nim poprawy wyglądu skóry. Cena ok.15 zł

5.Matujący krem - żel na dzień Bielenda Pharm - dobrze nawilża i matuje skórę na cały dzień. Cena ok. 20 zł

6. Antybakteryjny krem redukujący trądzik na noc Bielenda Pharm - znowu dobrze nawilża, ale nie widzę redukcji trądzika. Cena ok.20 zł

7.Dezodorant Garnier - bardzo go lubię, ponieważ nie ma zapachu i faktycznie działa od rana do wieczora. Cena ok. 14 zł

8.Szczoteczka i  pasta do zębów Colgate - cóż tu dużo mówić, chyba nikt nie wyobraża sobie wyjazdu bez nich.

9.Tonik zwężający pory Ziaja Liście manuka - ma delikatny cytrusowy zapach i świetnie oczyszcza twarz. Cena ok. 7 zł

10.Mgiełka wzmacniająca do zniszczonych włosów Radical - podoba mi się jej ziołowy zapach i to, że hamuje wypadanie włosów i je wygładza. Cena ok.10 zł

                                            A to moja kosmetyczka z Rossmana :)


1. Żel antybakteryjny Carex - coś, co zawsze mam przy sobie. Nie wysusza rąk, daje uczucie czystości i jest bardzo wydajny. Cena ok.10 zł

2.Krem nawilżający do rąk The Body Shop - jak każdy kosmetyk tej firmy ma cudowny, długo odczuwalny kokosowy zapach. Dodatkowym plusem jest jego świetne nawilżenie i wydajność. Cena ok. 6 Euro

3.Carmex - produkt kultowy, który zna każdy. Mój zdecydowany faworyt z produktów do ust. Cena ok.10 zł

4.Chusteczki czyszczące Carex - delikatne, ładnie pachną i nie pozostawiają dziwnej powłoki, jak te dla niemowląt. Cena ok. 3 zł
                   To moja mała kosmetyczka, w której trzymam powyższe kosmetyki - Empik

Rzeczy, które biorę do torebki podróżnej.

1.Kosmetyczka Empik ok.5 zł

2.Rękawiczki Big Star ok.20 zł

3.Portfel Clarie's ok.30 zł

4.Książka Pretty Little Liars Zatrute - przedostatni, najnowszy tom bestsellerowej powieści Sary Shepard

5.Mp3 Sony

6.Słuchawki Sony.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz