poniedziałek, 5 stycznia 2015

Holidays!

Hejo!
Dzisiaj mam dla was posta z mojego wyjazdu na narty.Trafiliśmy na fantastyczną pogodę. Niestety w górach byłam tylko 5 dni, ale świetnie się bawiłam.Wypoczywam zjeżdżając na stokach Czarnej Góry.Przyszykujcie się, ponieważ w tym tygodniu mam dla was parę postów ( mam nadzieję że wszystkie uda mi się zorganizować).Jeśli w najbliższych tygodniach nie zauważycie nowych postów, to baardzo przepraszam, ponieważ mam ostatnio bardzo dużo rzeczy do zrobienia związanych między innymi ze szkołą. 
                                                     W drodze na stok :)
                                                                Sylwester!

                                                                    Na stoku 

                                                        Kurort w Lądku Zdroju 
                                                      A wy jak spędzaliście Sylwestra? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz