środa, 22 kwietnia 2015

SPRING OOTD #1




Jak pewnie wiecie od wtorku trzecie klasy gimnazjum piszą egzaminy. W tym czasie uczniowie 
mojej szkoły,w tym ja mają wolne yaaay! Szczerze mówiąc we wtorek okropnie mi się nudziło, więc postanowiłam zrobić coś na bloga. Niestety nie miałam możliwości, żeby ktoś mi nakręcił film czy zrobił zdjęcia mojego outfitu. Sama postanowiłam coś zrobić i ku mojemu zaskoczeniu na prawdę się udało. Oczywiście film mógł by być lepszy, ale nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać, żeby wyszło w miarę profesjonalnie. Była to moja pierwsza próba montowania i kręcenia. Nie miłosiernie się nad tym męczyłam. Mam nadzieję że wam się spodoba :)
_________________________________________________________________________________

As you know ( or maybe not, because i live in Poland) third class in my secondary school are writing exams. So in this time students from other classes don't have to go to school. Honestly at Tuesday I was reaaaaly bored, so I decided to do something for my blog. Unfortunaetely I didn't have
possibility to have a photoshoot. I decided to do an film on my own. I was really suprised that it looked so good. Obviously it could be more profesional and better but it was my first time doing thing ike this. I hope that you will enjoy it :)



1 komentarz:

  1. Super outfit! My dopiero zaczynamy więc jak możesz to zajrzyj :)) Może obs za obs? napisz u nas w komentarzu :) http://zuzazuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń